2 april

Dagen har varit fin.
Först vakna och ta en ducsh med Emil och sen äta frukost och röka morgon ciggen...
(Jag ska fresten försöka sluta röka såsnart jag har rökt upp dom 2 paketen jag har kvar dvs ^^)
Sen satte vi oss i bilen och åkte från örebro till västerås där hans mormor bor, där bjöds det på mat som jag tyvärr inte åt då jag är vegetarian.
Men shit happens, vi hann iaf stanna i frövi på vägen upp och köpa en förpackning med qourn schnitslar som jag kunde äta, det är ju lättlagat med.

Sen har vi mest suttit och pratat och så.
I bilen hem till älsklingen igen sov jag hela resan dvs ca 1timme så jag är inte trött just nu.
väl hemma hos honom har vi busat lite ;D

Men nu ska jag lägga mig i sängen jämte älsklingen som redan ligger och snarkar för full hals och försöka sova, i värsta fall får jag väcka honom, tihi ^^

Godnatt puss♥

Btw så hittade jag den här jeansklänningen på gina tricot, super snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0