En hemsk påskpresent

Igår skulle jag skrivit om min hemska påskpresent från mormor och morfar, tyvärr begiick mitt internet självmord.
Men här kommer inlägget iaf :)

När mamma kommer och hämtar mig vid tåget upptäcker jag till min fasa att jag har fått ett påskägg av mormor och morfar.
Hmm, tänkte jag, kanske att dom har köpt något gott godis detta året.
Jag menar även om dom inte har gjort det någon gång innan så kanske dom kan lyckas denna gången (optimist, javisst)
Detta är vad jag hittar:
När mamma kommer och hämtar mig vid tåget upptäcker jag till min fasa att jag har fått ett påskägg av mormor och morfar.
Hmm, tänkte jag, kanske att dom har köpt något gott godis detta året.
Jag menar även om dom inte har gjort det någon gång innan så kanske dom kan lyckas denna gången (optimist, javisst)
Detta är vad jag hittar:
3 par hemska trosor... Mamma har liknande mönster på sin bordsduk..
Jag önskar verkligen mormor kunde sluta köpa kläder till mig

Och ett påsk ägg utan ätbart godis.
Jag slapp ju iaf att bli tjock.
Och ja bilderna är tagna med min hemska mobilkamera på typ 2megapixel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0