Misslyckad promenad

Nu är jag hemma från både andreas och vick.
Var ju som sagt hos andreas till ca kvart över sex, sen bar färden hem emot lilla mullsjö igen.
Åkte dock inte hem utan träffade vick.
Vi skulle egentligen gått runt sjön vilket är typ 5km...

Det slutade såhär:
Vi ska följa Simon en bit på vägen hem och fastnar sen i en lekplats där vi återupplever barndommen (lekplatsen står på våran gamla grundskola)
Vi klättrar och gungar och busar och helt plötsligt är klockan halv tio, och jag vet att mamma kommer flippa om jag inte  kommer hem snart.

sov ju inget inatt så har vart ganska trött, men då kommer jag iaf förhoppningsvis kunna sova inatt.
Imorgon är det valborg.. Vad händer för er då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0