Ointressant upptäckt

Jag satt och klickade runt på lite random bloggar efter att ha läst Kissies och ellinorak när jag plötsligt kommer in på http://desireenilsson.blogg.se/ och hittar en så gott som kissiekopia (fast men mycket mindre bröst).
Dock tyckte jag att hennes blogg kändes torrare och tråkigare än kissies, även om kissie bloggar om sitt alterego så kan man iaf hitta intressanta saker där.

Dessutom vaknade jag till upptäckten att min hosta och huvudvärk har blivit värre, så nu låter jag verkligen som om jag är påväg att dö.
Men idag (klockan är över 00.00) kommer älsklingen hit och tar hand om mig, det brukar han alltid göra.

Nu ska jag nog återgå till boken Stark av Stephen King, den är otroligt bra läsning om man gillar hans böcker.

Kommentarer
Postat av: amy - TÄVLING PÅGÅR!

svar_ okej, de var jättefint! kul att du är med i tävlingen:)

2010-04-16 @ 18:48:50
URL: http://amy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0