Otursförföljd?

Det slutade med att jag lyckades tjata på richard tillräckligt mycket för att han faktiskt skulle orka cykla hit.
Dock vara de inte den lyckan länge då jag har varit otursförföljd, eller klumpig?

Richard är påväg till min och är ca 5minuter bort.
Jag kommer på att jag likagärna kan duscha innan han kommer så jag klär av mig och ställer mig i duschen och börjar duscha.
Då ringer min mobil som jag har lagt precis utanför och jag ser att det är min älskling som ringer så jag svarar, medans jag duschar.
Sen kommer jag på att man inte ska ha telefonen i duschen.
Där någonstanns kommer richard och knackar på dörren fastän att jag sagt att det bara är att kliva på för att jag låst upp dörren åt honom.
självklart så är jag tvungen att smsa honom och säga att han ska gå in.
min mobil var helt genom blöt sen.

Jag har även:
Fått en boll i ansikten
Snubblat
Rivit mig på en taggbuske
slagit huvudet i köksfläkten
Lyckats få glöden på min cigg att dö x antal gånger

Så frågan är, är jag otursförföljd eller bara klumpig?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det är bara bra med mig:) ha en bra dag!

2010-04-23 @ 09:41:42
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Becca

Ja, men eftersom jag skickade efter det från internet så visste jag inte exakt hur färgen såg ut som. Dessutom är mitt överhår samma färg men underhåret lite mörkare, men det ska jag fixa till det och sen solblekts det också. Klippa upp löshåret lite sen blir det perfekt;)

2010-04-23 @ 14:43:47
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0