sovit 19 timmar

Jag vaknade precis och för en gångs skull känner jag mig ganska utvilad.
Jag somnade precis efter att jag hade skrivit inlägget igår och vaknade nu.

Jag skulle köpa lite saker till mina naglar igår, och helt plötsligt funkar inte mitt kort, jag typ "va?!" och fattade inget.
En mycket sur Adde lämnde butiken utan att ha köpt något.

Nu ska jag fortsätta läsa söndagens tidning, orkade inte läsa klart då i princip halva tidningen destår av princessan Madeleine och Jonas Bergströms brutna förlovning.
Det blir lite för långranigt för mig, men samtidigt kan jag inte bara bläddra förbi det.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 21:17:24
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0