I Sandhem med Malin

Just nu sitter jag hemma hos malin och drygar, det är ganska party faktiskt även att det är den lilla hålan Sandhem.
Att vara i sandhem är ungefär som att vara på landet när du är i centrum, men det är lite mysigt ibland.

Jag och malin har vart ute och gått med nina och malins hund minnie.
Sen gick vi hem till nina och drack te och drygade, youtube klipp kommer dyka upp någon gång senare.
Medans vi drack te kom jag fram till att om du häller i för mycket socker i te't så smakar det saft, någon mer som vart med om detta?
Men det var gott, för jag menar vem gillar inte jordgubbs saft?

Jag åkte ju hit istället för till stranden så jag har inte fotat något där, men jag slänger upp denna bilden på mig och malin istället :)

Puss :love:

Kommentarer
Postat av: Malin

:)

2010-06-15 @ 03:39:03
URL: http://unconditional.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0