Dagens sämsta

Min inre nörd har vaknat till liv igen.
Detta kombinerat med att min dator har blivit riktigt slö det senaste resulterar i en mycket ledsen människa.
Min Internet anslutning dog och sen var jag tvungen att uppdatera WoW fastän jag precis gjort det.
Mätaren för hur långt uppdatering har kommit står på 54% och det har den gjort ett långt tag.
Därav kan jag berätta dagen sämsta.
Dagens sämsta: Dåliga trådlösa internetmottagare.
Dagens bästa: En lagom onykter och glad Max som fyllde 17, grattis gubben ♥
Hmm dock insåg jag precis efter att ha skrivit "dagens" att det är ny dag nu ^^ men det gäller igår :P
Förövrigt sitter jag just nu och håller på och försöker skapa en snygg Header, wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0