Godnatt

Nu sitter jag här och är skittrött á la zombie.
Tror att bästa alternativet för mig just nu är att gå och lägga mig och sova en liten stund, men då man lite smått känner av vad man druckit tidigare är det lite svårt, hihi ^^ (drick aldrig äpple juice före du ska lägga dig heller, det är för sött, jag få iallafall socker kick)
Senare I dag ska jag dra in till Jönköping och träffa Jossan och förhoppningsvis kolla lite kläder.
Denna vill jag ha! ♥  349kr på H%M (Guds gåva till den fattiga människan)
Den jackan från H&M är väldigt fin tycker iallafall jag, hihi ^^
Min garderob börjar bli alldeles för tom, tyck synd om mig?
Något som skulle vara underbart gott är en Chailatte på Espressohouse.
Godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Ellie<3

vilken fin:)

2010-03-23 @ 14:17:16
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Natali

Jag vet, visst är den ^^

2010-03-24 @ 04:11:15
URL: http://flickanadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0