Dagen

Dagen har vart trevlig.
Dagen började med att jag tog mig en liten sovmorgon utna att komma försent till skolan.
När jag väntade på tåget så träffade jag på Sebbe, sen spenderades resten av resan med att tjata ihjäl honom samt att lyssna på vad några killar från min gammla klass satt och pratade väldigt högt om.
Ibland kan folk (inklusive mig själv) sitta och diskutera dom mest idiotiska sakerna.

Sen till skolan och ha sömnad, det var en dramatisk sömnadslektion.
Nahed var lättretad och kaxig som vanligt, älskar hennes attityd ibland.
Sen lyckades Bea sy fast sitt finger.
Det såg jätte äckligt ut, nålen satt helt igenom hennes finger.
Hon är så chockad att hon inte känner något utna bara sitter och stirrar, men självklart så panikar alla andra och börjar springa runt och skrika och då fick hon med panik.

Sen åkte jag hem med Philip och Emma och jag och Philip satt och pratade om allt möjligt medans Emma somnade.
När jag kom hem gick jag hem till richard och satt där en stund.
sen hem till huset och tv kväll med familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0