Den som vill vara fin får lida lite...

Nu har jag faktiskt hunnit med och vara ute och springa en liten liten mini stund.
Och nej en mini stund är inte 2sec men inte så långt som en timme.
får la göra om det imorgon och hoppas på att orka längre så småningom.

Just nu sitter jag och plockar ögonbrynen, tar det grovaste med en metod som kallas threading och dom där små enstaka flyende hårstråna med pincett.
Hela mitt högra ögonbryn har svullnat upp till gigantisk storlek p.g.a lätt svullnande hud.
Det räcker med att jag råkar skrapa emot min hud lite med en nagel och det svullnar upp som om jag hade blivit slagen.
Men jag har bestämmt mig för att jag ska försöka se lite bra ut.
Om jag orkar/kommer ihåg och det finns batteri i kameran så ska jag försöka ta en bild på resultatet, men självklart efter attt svullnaden lagt sig för så kul ska ni inte få ha.

Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder här med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0