Falska människor

Det finns en anlednign till varför jag håller vissa människor utanför mitt liv.
Jag skulle inte vilja säga att jag är världens bitch som dömmer allt och alla, men jag vill faktiskt attt folk jag är i närheten av ska vara ärliga mot mig.

Ta tex mitt ex som typ är allmänt svår placerad, tex:
den 24 april skrev han: "Har gjort slut med bitchen nu också."

Men på hans bdb samma dag skrev han: "Vill leka mer med Kameran, men ska hem imorgon. det suger så jävla mycket.
Vill stanna här för evigt, är så underbart med min baby.
Men får hoppas hon kommer till Laxå snart. och att hon kryar på sig.
Hoppas hon tyckte om att ha mig här, och uppskattade mig, även fast jag tjatade så mycket, och var irriterande, och ivägen.
Jag försökte bara hjälpa. <3


Frågan är vad han vill mig egentligen... jag menar visst jag pratar gärna med honom, men iblan är han allmänt jobbig och skickar sex sms, vilket jag inte vill.
frågan är om man borde bryta kontakten eller faktiskt fortsätter prata, för efter hur han har behandlat mig så är jag osäker på om det  skulle funka med en kompis relation.

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0