Helvete..

Jag har försovit mig riktigt rejält och på det har jag en sån jävla huvudvärk att jag inte orkar gå ur sängen...
Igår var jag skitpepp på att komma upp till skolan, men saker blir ju aldrig som jag har tänkte mig.
Började cama med jonas och somnade i cam, han såg säkert en massa konstiga saker innan han la på.
Sen någon gång vaknar jag och måste gå upp och gå på toa.
När jag gick till toaletten blev jag pigg igen och lyckades somna om först vid 03.
klockan 06.40 ringer mitt alarm.
Klockan 10.30 vaknar jag och tänker okej dags att skynda sig till skolan.
Jag slänger en hastig blick ut genomfönstret och inser att det är för ljust ute för att vara 06.40.

Jag har kanske 30 minuter kvar på en lektion, så skippar sista bite, för hinner typ inte dit ändå.
Men ska vara med på mönster konstruktionen som börjar 12.40 i allafall :)
Nu ska jag hitta något ätbart, ägg och bacon låter väl som en bra frukost?

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Ja det är du gummsan, du ska inte ha skuldkänslor för det, det blir mycket nu när skolan sätter igång, säkert ännu mer för dig som precis fått lägenhet me.

Ska bli kul att ses när du kommer hem :) <3

2010-09-14 @ 11:28:58
URL: http://unconditional.blogg.se/
Postat av: zandy

sv: Ja, kände det jag med ;)

2010-09-14 @ 11:49:59
URL: http://zandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0