Mullsjö

När jag klev av tåget i mullsjö kl 16.40 så tänkte jag shit var det såhär det såg ut?
Det var helt seriöst jätteskummt.
Men nu har det börjat kännas som hemma igen och det är skönt.

Det första jag gjorde när jag kom hem var att ha ett  möte min älskade dusch! det var underbart :D
Sen rotade jag reda på lite kläder att ta på mig då jag stressade iväg från lägenheten och glömde ombyte, men det var ju bara hem jag skulle ;)
Var även inne på "mitt" rum och det ser så tomt ut, som ett museum (fast mindra dammigt).
Nu sitter jag och vämtar på att mammas hembakade pizza ska bli klar.

Sen ska jag kanske träffa emmy och malin.
Jag har saknat dom så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0