Vackra människor


Rihanna's hår är så otroligt vackert i denna musikvideon att det inte är sant, jag bara älskar färgen.

Idag har jag vart hos richard och martin och umgåtts med underbara människor.
En av dom människorna är Jensan.
Jag fixade Jensans hår, det blev en lite annorlunda version på undercut med utbakadeflätor istället för att klippa av håret.
Jag hoppas kunna sno en bild av henne om hon tar kort på det.

Imorgon ska jag nog in en sväng till stan och träffa bella och sen bär det av mot borås igen.
Känns ganska tråkigt att åka tillbaka, jag tror inte att jag riktigt har insett har mycket jag saknat mullsjö.
Ska jag vara ärligt funderar jag faktiskt på att flytta hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0