Sömn problem...

om ca tre och en halv timme måste jag ringa någon som hette något och be om ursäkt för att jag inte harhört av mig till prao platsen i helgen.
Funderar på vad jag ska säga.
Men jag har faktiskt vart bortrest och inte kunnat ringa, men jag är jätte nervörs och typ rädd för att det ska vara någon tjurig kärring som kommer bete sig som en fitta .

Detta gör att jag inte kan somna för att jag är livrädd.
Skulle inte vilja säga att jag har social fobi, men innan jaf vet vem en människa är har jag väldigt svårt för att slappna av.

Dessutom ska jag ta en liten shopping runda imorgon och försöka hitta produkter till mina naglar då jag är trött på mina korta och fula naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0