Alone time

Äntligen är jag hemma igen efter att ha vart både Sandhem, Mullsjö och Västrakärr som jag förövrigt funderar på om det tillhör habo.
Jag, richard och alex har pratat lite om camping planerna inför fredagen och kommit fram till att om alla som skulle komma kommer blir vi över 20 pers, och det känns väldigt trevligt då jag är väldigt social.

Att tälta är ju ändå väldigt mysigt tycker jag, eftersom det ger en en speciell känsla.
Brukar du tälta?

Nu ska jag lyssna lite musik och fortsätta med min alone time, som idag innebär att spela wow

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Hoppas du haft en toppen dag! :)

2010-06-15 @ 22:55:35
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0