WoW är farligt

Jag som är rökare försöker alltid berätta för folk hur man på något sätt alltid börjar röka mer efter varje gång man försöker sluta.
Likadant är det med internet och spel, har du vart utan det en längre tid så känner du ett större behöv då du har saknat det... (det gör iallafall jag.) så här sitter jag nu då klockan fem på morgonen och har spelat WoW hela jävla natten..
Jag började runt 20 och kollade precis på klockan och fick en chock när jag såg var den var.

Självklart var jag ju hungrig som jag alltid är vid denna tiden på dygnet.
Jag fick en toaster av min morbror i tidig födelsedagspresent, så nu sitter jag här och mumsar på en god ost och skink toast och dricker ett glas juice.
Det är såhär en riktigt god morgon ska vara (med sömn före)
Nu ska jag bara äta klart och sen blir det att borsta tänderna och sen ska denna flickan sussa sött

Puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0