Brago kex

Här sitter jag och tjockar mig med brago kex samidigt som jag funderar överlivets viktigheter.
Hela helgen har vart ett rent helvete och jag själv är på bristningsgränsen.
Funderar på att gå ut och ta en cigg... det brukar alltid hjälpa.

Jag tror jag ska leta reda på lite mönster och köpa tyg och sätta mig och sy, när jag syr så försvinner alla andra tankar.
Frågan är bara vad man skulle sy i så fall... En väst känns mysigt och snyggt.

Sen känner jag att jag behöver fixa mina naglar.
Tja världen är ganska så tråkig när man känner att allt är fel, men jag försöker göra det bästa av livet.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: LOWA

Hoppas du har haft en bra helg och fått en bra start på den nya månaden! :)

2010-05-03 @ 22:23:34
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0