Lan och donkey kong

Hej, kände att det var dags för lite uppdatering då det alltid blir dåligt av det när jag är hos emil då han inte har eget internet.
Igår invigde jag min nya klänning och emil tyckte faktiskt den var fin. :)
vi åkte även till hans kompis erik och lanade, vi spelade wc3 till ungefär 2 på natten då jag och emil gick ut och tyog en cigg innan vi gick och lade oss och sov.

När vi låg och försökte sova så låg Elliott (emils och eriks andra kompis som även var där) och gjorde massa olika konstiga ljud.
Han lät bland annat som vad jag skulle likna med en döende valross.
Jag har aldrig hört hur en valross som håller på och dö låter, men jag tror att det skulle låta så.

Nu ska jag sätta mig hos Emil och spela "donkey kong classics" med honom på hans gamla nintendo.


Puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0