Sms bombad

Idag har jag varit helt slö och inte orkat ta fram mobilen men kollade mobilen vid 12 och somnade sen om.
När jag sen vaknade igen vid 13 hade jag 20 nya sms..
Tur att jag ahr så jävla litet sms minne att jag inte kunde ta emot fler sen ^^
svarade på dom och gick er och kastade i mig lite mat, kommer tillbaka ca 10minuter senare och upptäcker att jag har 10nya sms och 3missade samtal.
Vad jag försöker säga är att det inte är lätt att vara populär ;) (kanske snarare så att det inte är lätt när alla vill ha tag på en samtidigt)

Just nu sitter jag och kollar runte efter clip in exstentions eller något annat löshår som skule kunna funka på mitt korta slitna fula hår.

Nu ska jag gå och duscha

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0