Sommar önskas, tack!

tänk att kunna gå ut och lägga sig och sola, utan att behöva oroa sig för att frysa ihjäl om solen skulle gå i moln i en halv minut...
Eller att kunna gå runt i sommriga kläder.
Jag har många kjolar och större delen av min garderob består av kläder jag nästan enbart använder på somaren.

Varje morgon vaknar jag och tänker "hoppas att det är varmt idag" men jag möts alltid av regn och/eller mulet och kalla vindar.
Då och då händer det att jag får för mig att klä upp mig och åka till stan, men då känns det ungefär såhär:
"lokalt regnoväder" :thumbdown:

Ne nu får solen ta och skynda sig hit till en allmänt sommarsugen människa
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0