Helgen

har varit spännande...

Fest i fredags, tänker jag inte nämna så mycket om av anledningen att jag inte kan så full var jag :P
Sen på natten 05.45 kom strutsen hit och gjorde mig sällskap.
Var typ bara att gå hem till mig sätta på en film och somna efter halva filmen.

På lördagen gick jag och struts bort till resecentrum och träffade hans kompis Todd, trevlig person :)
Vi gick sedan till borås kebab och där delade jag och struts på en pizza som smakade ljuvligt då vi inte hade ätit något innan.
Todd sa: Nej jag ska bara ha en dricka för jag åt precis.
5 minuter senare sitter han och käkar kebabkött, tummen upp på det.
Sen drog vi tillbaka till resecentrum och fortsatte snacka och sen tog Todd bussen hem och jag och struts gick hem till mig och kollade film.

idag åkte struts hem och nu sitter jag här ensam och funderar på om man orkar diska eller om jag ska laga mat först...

Kommentarer
Postat av: Struts!

Det var en mycket trevlig helg! :) <3

2010-09-19 @ 20:51:15
Postat av: KäckaBecka

SV; Tackar! Verkligen, det var jätteskönt men nu är jag helt slut. Haha, bara sovit 6 timmar på tre nätter så ska nog ta och sova lite :P Hoppas du har en fin dag. Kram

2010-09-20 @ 13:40:36
URL: http://kackabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0