Svårt att somna

Jag ligger just nu sömnlös i min säng och hostar och snorar.
Varje gång jag hostar så känns det som om mina lungor ska explodera och det gör ont.
Att man dessutom är snorig som bara den gör inte saken bättre.
Förkylningar är nog det värsta som finns...

Imorgon är det skolfoto, men jag vet inte om jag ens kommer orka ta mig till skolan.
om jag nu faktiskt orkar det så är det nog bara för att vara med på skolfotot och sen åka hem till mullsjö och lägga mig och vila.
Jag mår verkligen piss just nu, men känns ju ändå som att skolfoto är en såndär typisk sak man MÅSTE vara med på.
Men frågan är hur snygg man blir på fotot om man kommer dit sjuk och trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0